Autohits en gpt forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum over verschillende promo sites
 
IndexPortalGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» onze eigen sites
me even voorstellen Emptydo apr 05, 2012 6:42 pm van morgan

» Gratis 10.000 Magichits Credits
me even voorstellen Emptyma aug 16, 2010 8:17 pm van morgan

» Linkruilen met promoot je site
me even voorstellen Emptyma aug 16, 2010 8:15 pm van morgan

» Per ongeluk 2 accounts
me even voorstellen Emptyvr mei 28, 2010 1:52 am van EyeMJR

» klik spelen
me even voorstellen Emptydi mei 25, 2010 1:41 pm van bronco

» muziek op de site s
me even voorstellen Emptyza mei 22, 2010 4:47 am van EyeMJR

» Welke browser
me even voorstellen Emptyza mei 22, 2010 4:31 am van EyeMJR

» hit-express
me even voorstellen Emptyza mei 22, 2010 3:48 am van EyeMJR

» suppoert bu dutchsurger be
me even voorstellen Emptydi apr 06, 2010 11:25 pm van balsat

Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Affiliates
gratis forum

toplijsten
magic
eric-links index.htm
mystery index.htm< TOP-XL
teller
   

 

 me even voorstellen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
audra
beheerder
beheerder
audra


Aantal berichten : 10
Leeftijd : 40
Registration date : 04-12-08

me even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: me even voorstellen   me even voorstellen Emptywo maa 11, 2009 5:51 pm

hoy lieve mensen i ben audra de dochter van ann,ze heeft me het beheer overgedragen.

Je zal wel vermoeden waarom?

bepaalde mensen vonden het nodig haar slechte te maken ,ondanks dat ze er niets kon aan doen ,dat die maar ne keer kijken naar zichzelf ,die denken dat zij het alleen maar te zeggen hebben in de internet wereld, en dan klagen en zagen om medelijden.Maar niet kijken wa ze een ander aandoen
Terug naar boven Ga naar beneden
bronco
zeer aktief lid
zeer aktief lid



Aantal berichten : 411
land : me even voorstellen Netherlands-1
Registration date : 04-02-09

me even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: me even voorstellen   me even voorstellen Emptywo maa 11, 2009 7:18 pm

Hallo Audra,

Welkom hier op het forum en fijn dat jij haar beheerderschap hebt overgenomen.
Jou korte intro is kort maar krachtig en vol waarheid.
Het leven bestaat alleen maar uit mensen die klagen, maar ze vergeten 1 ding.
Alle ballen die ze kaatsen krijgen ze in hun leven op een gegeven moment dubbel zo hard terug.
Ik hoop dat je moeder geniet daar aan zee en dat ze straks weer lekker fris terug komt en dat ze de kracht weer kan vinden om verder te gaan.
Mensen zijn hard en het is zo lekker anoniem achter een pc.
Ik vind het van je moeder een hele goeie keuze dat ze juist aan jou heeft gedacht.
Ik kan wel zeggen welkom bij de club, maar jij bent al veel langer lid dan ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://broncos.come2me.nl/
audra
beheerder
beheerder
audra


Aantal berichten : 10
Leeftijd : 40
Registration date : 04-12-08

me even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: me even voorstellen   me even voorstellen Emptywo maa 11, 2009 7:26 pm

Dank u wel Bronco

weet u wat haar het ergst heeft geraakt? Dat die marianne die hier eerst lid was ,haar zo heeft laten vallen ,die is niet alleen hier uit het forum gegaan , maar heeft haar lidmaatschap bij al men ma haar sites opgezegd, en men ma dacht nog wel dat ze haar vriendin was, maar nee ,nu gaat ze haar ook nog pijn doen op dat andere forum ,

greats audra
Terug naar boven Ga naar beneden
bronco
zeer aktief lid
zeer aktief lid



Aantal berichten : 411
land : me even voorstellen Netherlands-1
Registration date : 04-02-09

me even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: me even voorstellen   me even voorstellen Emptywo maa 11, 2009 7:38 pm

Jeetje dat meen je niet.
Ik heb het andere forum nog maar 1 keer gelezen, want ik kom tijd te kort en ook nog meer een heel klein gedeelte.
Wij gaan ons best doen om weer zoveel mogelijk leden naar haar sites toe te krijgen, maar ook ik heb regelmatig weinig tijd om te surfen of om hier online te zijn.
En als het ook nog eens je vriendin is die je laat vallen doet extra pijn.
Enigste mensen die je kan vertrouwen zijn de mensen uit je eigen gezin en met mate je vrienden en je weet pas echt wanneer iemand je vriend is als ze je niet laten vallen als er wat gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://broncos.come2me.nl/
audra
beheerder
beheerder
audra


Aantal berichten : 10
Leeftijd : 40
Registration date : 04-12-08

me even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: me even voorstellen   me even voorstellen Emptywo maa 11, 2009 7:53 pm

ik meen dat wel hoor, ze is zo slecht behandeld door bepaalde mensen ! dat ik weet dat het hun schuld zal zijn as er iets met haar moest gebeuren , en dat alleen maar omdat ze vind ,dat iedreen zijn mening mag zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
bronco
zeer aktief lid
zeer aktief lid



Aantal berichten : 411
land : me even voorstellen Netherlands-1
Registration date : 04-02-09

me even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: me even voorstellen   me even voorstellen Emptywo maa 11, 2009 11:57 pm

Ik hoop dat er niks met haar gaat gebeuren en dat ze nu met rare gedachtes rond loopt. Ik hoop dat ze snel weer terug is en dat ze er daarna weer tegen aan kan. We leven in een vrij land, maar soms kan je bepaalde gedachtes maar beter voor je houden en soms kan je ook maar beter ergens niet komen. Ga je negatieve dingen hier plaatsen (niet door haar) kan het haar wel sponsers kosten, doordat deze forum van haar is en zij haar hier toch voor aan kijken. Je kan wel bepaalde dingen zeggen tot zover en daarna moet je ophouden en het is niet alleen vanwege sponsers, maar ook mensen komen dan niet meer over je site heen surfen, terwijl ze het zo goed voor elkaar had. Mensen (concurrenten) zijn soms ook bang dat zij beter wordt dan hun en dan gaan ze bepaalde mensen aanvallen en daarom blijf weg van zulke forums, want je bent toch elkanders concurrent. Niet van mij, want ik kom op al deze sites geld bij elkaar surfen en besmet ben door deze hobby nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://broncos.come2me.nl/
audra
beheerder
beheerder
audra


Aantal berichten : 10
Leeftijd : 40
Registration date : 04-12-08

me even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: me even voorstellen   me even voorstellen Emptydo maa 12, 2009 1:18 pm

hoy

Ik heb nu ondekt dat al die heisa van hans en mj comedie was, ofwel lag hij in het hospitaal met zijn laptop bij hem? ofwel was hij gewoon thuis,want mensen kregen in de tijd dat hij in het hospitaal lag ,mails van hem ,met bedreigingen dan nog,en daarom gaat die kliek daar in het forum onschuldigen mensen de duvel aan doen

audra
Terug naar boven Ga naar beneden
Myrddin
beheerder
beheerder
Myrddin


Aantal berichten : 200
Registration date : 11-03-09

me even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: me even voorstellen   me even voorstellen Emptydo maa 12, 2009 10:14 pm

ik nooit niet zo voor hans geweest maar ik ga hier niet achter iemand zijne rug klappen
en zeker niet meedoen met den hoop over iets wat ik niet weet og geen weet van heb
ik weet een ding ik surf meer bij Ann dan bij andere.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.shop-centrum.be
bronco
zeer aktief lid
zeer aktief lid



Aantal berichten : 411
land : me even voorstellen Netherlands-1
Registration date : 04-02-09

me even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: me even voorstellen   me even voorstellen Emptydo maa 12, 2009 11:04 pm

Ik blijf waar ik blijf, maar ik hou er ook niet van om achter iemand zijn rug om te praten. Iedereen doet zijn best en zolang ze uitbetalen horen ze mij niet, want het is niet de bedoeling als je ergens lang surft niks krijgt en ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ze hun vergoeding ergens niet kregen en een forum hoort gezellig te zijn en dat probeer ik mee te geven. Mijn ervaring is als iemand negatief over iemand praat dat mensen weg lopen en nooit meer terug komen of voor langere duur weg blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://broncos.come2me.nl/
Gesponsorde inhoud





me even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: me even voorstellen   me even voorstellen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
me even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Autohits en gpt forum :: Algemeen :: Als je iets speciaals te vertellen hebt mag dat hier-
Ga naar: