Autohits en gpt forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum over verschillende promo sites
 
IndexPortalGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» onze eigen sites
XtremeHits.NL stopt! Emptydo apr 05, 2012 6:42 pm van morgan

» Gratis 10.000 Magichits Credits
XtremeHits.NL stopt! Emptyma aug 16, 2010 8:17 pm van morgan

» Linkruilen met promoot je site
XtremeHits.NL stopt! Emptyma aug 16, 2010 8:15 pm van morgan

» Per ongeluk 2 accounts
XtremeHits.NL stopt! Emptyvr mei 28, 2010 1:52 am van EyeMJR

» klik spelen
XtremeHits.NL stopt! Emptydi mei 25, 2010 1:41 pm van bronco

» muziek op de site s
XtremeHits.NL stopt! Emptyza mei 22, 2010 4:47 am van EyeMJR

» Welke browser
XtremeHits.NL stopt! Emptyza mei 22, 2010 4:31 am van EyeMJR

» hit-express
XtremeHits.NL stopt! Emptyza mei 22, 2010 3:48 am van EyeMJR

» suppoert bu dutchsurger be
XtremeHits.NL stopt! Emptydi apr 06, 2010 11:25 pm van balsat

Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Affiliates
gratis forum

toplijsten
magic
eric-links index.htm
mystery index.htm< TOP-XL
teller
   

 

 XtremeHits.NL stopt!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
XtremeHits
lid
lid



Aantal berichten : 5
land : XtremeHits.NL stopt! Netherlands-1
Registration date : 27-05-09

XtremeHits.NL stopt! Empty
BerichtOnderwerp: XtremeHits.NL stopt!   XtremeHits.NL stopt! Emptyzo jul 12, 2009 2:47 pm

Met ingang van Zondag 12 Juli 2009 stopt XtremeHits.NL OP ALLE FORUMS behalve dat van zichzelf! Razz

Helaas is er te weinig tijd meer om ons actief te richten op forums van derden. Hierdoor is besloten al onze XtremeHits activiteiten op andere forums en websites per direct te staken.

In het vervolg kan één ieder discussies omtrent XtremeHits voeren op het eigen forum (van XtremeHits) welke men aantreft op http://www.xtremehits.nl/forum/
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchsurfer
moderator
moderator
Dutchsurfer


Aantal berichten : 215
Leeftijd : 59
Woonplaats : :)Nederland
land : XtremeHits.NL stopt! Netherlands-1
Registration date : 04-12-08

XtremeHits.NL stopt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: XtremeHits.NL stopt!   XtremeHits.NL stopt! Emptyzo jul 12, 2009 3:02 pm

Heel verstandig...

Tevens ga ook ik dit forum niet meer bezoeken. Reden: bezit geen Bezoekers-site.

Wens jullie het allerbeste toe.. en voor wie nog moet gaan, een prettige vakantie!

groet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.realhits.nl
bronco
zeer aktief lid
zeer aktief lid



Aantal berichten : 411
land : XtremeHits.NL stopt! Netherlands-1
Registration date : 04-02-09

XtremeHits.NL stopt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: XtremeHits.NL stopt!   XtremeHits.NL stopt! Emptydi jul 21, 2009 4:49 pm

Een forum kan alleen een succes worden als iedereen zijn steentje bijdraagt, maar aangezien jij dutchsurfer iemand van een ander forum en surfsite zo af hebt lopen te kraken dat ik hier heeel lang om die reden ben weggebleven wat ik heel vervelend vind voor de eigenaar van deze forum, want zij heeft zich mee laten slepen met jou dutchsurfer en dit is ook een reden waarom ik niet meer surf op jou site dutchsurfer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://broncos.come2me.nl/
XtremeHits
lid
lid



Aantal berichten : 5
land : XtremeHits.NL stopt! Netherlands-1
Registration date : 27-05-09

XtremeHits.NL stopt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: XtremeHits.NL stopt!   XtremeHits.NL stopt! Emptydi jul 21, 2009 5:27 pm

Ondanks mijn aankondiging toch even dit;

bronco schreef:
Een forum kan alleen een succes worden als iedereen zijn steentje bijdraagt, maar aangezien jij dutchsurfer iemand van een ander forum en surfsite zo af hebt lopen te kraken
Welke andere forum en surfsite ? Jij bedoelt van die andere Belg die zich als god voordoet en volgens velen boven anderen staan? En de gevechten publiekelijk voert en waarbij derden de rest uitvoeren? Dat is niet meer volwassen een probleem oplossen maar de boel opnaaien!

bronco schreef:
dat ik hier heeel lang om die reden ben weggebleven wat ik heel vervelend vind voor de eigenaar van deze forum, want zij heeft zich mee laten slepen met jou dutchsurfer en dit is ook een reden waarom ik niet meer surf op jou site dutchsurfer.

Pardon Bronco? Was dat wellicht niet de keuze van een specifiek iemand? De eigenaar van dit forum had ook niet kunnen kiezen, of voor iemand anders kunnen kiezen... Wie ben jij om je uit te laten of iemand wel of niet verkeerd gekozen heeft en dat notabene op een kinderachtige wijze via dit forum publiekelijk uit te vechten?

Wanneer JA WANNEER!!!!!! gaat iedereen zich eens naar zijn of haar leeftijd gedragen en handelen op een volwassen manier. Iedereen vind het gek dat problemen ontstaan maar als je de grote hoveelheid bemoeials ziet, het aantal beheeerders ziet die denken een heilige (ja een god) denken te zijn en alles denken te mogen maken en breken naar eigen wens....

Grow up!!!!!!!!!!! Ik heb nu lang genoeg mijn mond gehouden en weinig tot niets meer gedaan sinds het gelazer met HMJ maar het wordt toch echt eens tijd dat mensen voor zichzelf gaan spreken en de beslissingen van een ander voor lief nemen. Sta je niet achter een beslissing van je medemens houdt deze dan lekker voor jezelf i.p.v. derden verder publiekelijk voor lul te zetten aangezien je zelf anders namelijk geen haar beter zou zijn.

In plaats dat beheerders elkaar na doen, elkaar de grond in boren met naam en toenaam, verwijten doen toekomen, beschuldigen zonder gegronde redenenen etc. etc. zou men eens volwassen met elkaar om moeten gaan. En kom nu niet met verwijten naar mij toe, ik heb tot op de dag van vandaag mijn heil nog nooit via een forum publiekelijk gemaakt, ik heb zelfs tot op de dag van vandaag mijn leden nimmer hiermee opgezadeld laat staan opgenaait... ik kan mijn eigen boontjes doppen en blijf dit mijn leven lang doen zonder anderen voor mijn karretje te spannen.

Schiet mijn tekst en mijn mening bij iemand in het verkeerde keelgat? pech!. En toch! Niemand hoeft het met mij eens te zijn, niemand hoeft zich achter of naast mij te verschuilen... ik weet alleen dat ontzettend veel mensen het spuugzat zijn dat er naar elkaar gewezen wordt. En nee, ook ik ben geen god noch heilig maar maak mensen niet publiekelijk te schande! Of kan iemand wellicht ergens naar verwijzen waarin dit wel gebeurt? Oops! Ik ken genoeg topics die dit wel t.o.v. mij en/of DutchSurfer hebben gedaan of nogsteeds doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
bronco
zeer aktief lid
zeer aktief lid



Aantal berichten : 411
land : XtremeHits.NL stopt! Netherlands-1
Registration date : 04-02-09

XtremeHits.NL stopt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: XtremeHits.NL stopt!   XtremeHits.NL stopt! Emptyzo jul 26, 2009 12:41 am

Dit is ook een reden waarom forums zo stil worden en ik heb niks met jullie ruzies te maken bij jullie collega's en dit is ook de reden waarom ik haast niet meer op forums kom en op surfsites, omdat ik het gezeur zat ben van iedereen en denk vele met mij en wat is het resultaat dat het overal stil wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://broncos.come2me.nl/
XtremeHits
lid
lid



Aantal berichten : 5
land : XtremeHits.NL stopt! Netherlands-1
Registration date : 27-05-09

XtremeHits.NL stopt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: XtremeHits.NL stopt!   XtremeHits.NL stopt! Emptyzo jul 26, 2009 12:50 am

bronco schreef:
Dit is ook een reden waarom forums zo stil worden
Dat roep ik al dik een jaar of 2.

bronco schreef:
en ik heb niks met jullie ruzies te maken
Daarom benader ik als beheerder c.q. bedrijf de andere beheerders veelal via e-mail. Dat dit vaak uiteindelijk verspreid wordt via forums is niet aan mij. Ik noem verder ook geen namen, maar inderdaad vaak escaleren dergelijke ruzies.

bronco schreef:
bij jullie collega's en dit is ook de reden waarom ik haast niet meer op forums kom en op surfsites, omdat ik het gezeur zat ben van iedereen en denk vele met mij en wat is het resultaat dat het overal stil wordt.
En zelf doe je hier aan mee! Iemand meld te vertrekken en direct ga je beschuldigen en je gal spuien. Wat maakt jouw dan nu ineens anders ?

Het is inderdaad stil in promotieland en juist daarom sla ik een andere zijde in met XtremeHits. Ook ik ben het zat om publiekelijk vernederd en beschuldigd te worden en hiertegen is ook niet voor niets aangifte gedaan! Nu de civiele procedure nog en de rust zal in promotieland terugkeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





XtremeHits.NL stopt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: XtremeHits.NL stopt!   XtremeHits.NL stopt! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
XtremeHits.NL stopt!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Autohits en gpt forum :: website promotie en autohitters :: Meldingen-
Ga naar: