Autohits en gpt forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum over verschillende promo sites
 
IndexPortalGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» onze eigen sites
Powerhits credits verdwenen Emptydo apr 05, 2012 6:42 pm van morgan

» Gratis 10.000 Magichits Credits
Powerhits credits verdwenen Emptyma aug 16, 2010 8:17 pm van morgan

» Linkruilen met promoot je site
Powerhits credits verdwenen Emptyma aug 16, 2010 8:15 pm van morgan

» Per ongeluk 2 accounts
Powerhits credits verdwenen Emptyvr mei 28, 2010 1:52 am van EyeMJR

» klik spelen
Powerhits credits verdwenen Emptydi mei 25, 2010 1:41 pm van bronco

» muziek op de site s
Powerhits credits verdwenen Emptyza mei 22, 2010 4:47 am van EyeMJR

» Welke browser
Powerhits credits verdwenen Emptyza mei 22, 2010 4:31 am van EyeMJR

» hit-express
Powerhits credits verdwenen Emptyza mei 22, 2010 3:48 am van EyeMJR

» suppoert bu dutchsurger be
Powerhits credits verdwenen Emptydi apr 06, 2010 11:25 pm van balsat

Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Affiliates
gratis forum

toplijsten
magic
eric-links index.htm
mystery index.htm< TOP-XL
teller
   

 

 Powerhits credits verdwenen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Powerhits credits verdwenen Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyvr apr 17, 2009 7:53 pm

@Morgan:

Zojuist log ik in in mijn Powerhits account, en nu blijken er zomaar ineens 90000+ credits verdwenen te zijn.

Zou je aub dit even voor me kunnen na checken?

account: promothijs
id: 46

Er
heeft niemand anders toegang tot mijn account, en ik heb zelf niets
overgeboekt naar iemand anders, dus daar moet het niet aan kunnen
liggen.

Maar dat er ruim 90000 credits foetsie zijn vind ik wel erg veel, en erg jammer.

Alvast bedankt.

Mvg,
Terug naar boven Ga naar beneden
morgan
Admin
Admin
morgan


Aantal berichten : 351
Leeftijd : 57
Woonplaats : nergens
land : Powerhits credits verdwenen Belgium
Registration date : 01-12-08

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyvr apr 17, 2009 8:34 pm

een vraag


http://top100.powerhits.nl/in.php?id=46

is deze link van jou?

bekekteffe@gmail.com

en ken je deze
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sveapromotie.com/
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Powerhits credits verdwenen Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyvr apr 17, 2009 9:09 pm

Beste Morgan,

Die top100 link die je hierboven gepost hebt, is niet van mij, tenminste ik zou niet weten waarom die van mij zou zijn aangezien ik verder niets met top100 of wat dan ook van doen heb.

Ik wist geeneens dat Powerhits een top100 pagina heeft, of heb ik het nu verkeerd??

Tevens dat gmail adres dat je opgeeft is ook niet van mij. Rolling Eyes

Graag hoor ik van je wat deze 2 bovenstaande zaken te maken hebben met het feit dat ik nu zoveel credits kwijt ben....

Alvast bedankt.

Mvg,
Terug naar boven Ga naar beneden
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Powerhits credits verdwenen Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyza apr 18, 2009 9:33 am

Beste Morgan,

Graag zou ik dit dus opgelost zien, aangezien de voor mij verdwenen credits uitermate waardevol zijn...

Voor mij is het nu onmogelijk om nog genoeg credits te hebben voor bv. de veiling voor de site van de dag, waarvan ik regelmatig gebruik maak.

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar zou het graag opgelost zien.

En zoals ik je in mijn vorige reply al vertelde, is dat ik totaal niets te maken heb met die top100 link, en mailadres dat je in je post aangaf.
Zou tevens dus graag weten wat nu het exacte probleem is, aangezien het hier niet om een paar credits gaat....
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchsurfer
moderator
moderator
Dutchsurfer


Aantal berichten : 215
Leeftijd : 59
Woonplaats : :)Nederland
land : Powerhits credits verdwenen Netherlands-1
Registration date : 04-12-08

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyza apr 18, 2009 11:17 am

Ook dutchsurfer heeft het lid met het bekekteffe@gmail.com geblokkeerd omdat hij/zij een zeer foute url opgaf met vele open in new window had..
voorbeeld:
http://www.bekekteffe.esmartweb.com/0bekekteffe.htm
(als je ff wacht zie je dat het op shit uitkomt)

Hij/zij maakte er dan een specifieke van met naam van de surfer dus 0dutchsurfer.htm of 0powerhits.htm etc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.realhits.nl
morgan
Admin
Admin
morgan


Aantal berichten : 351
Leeftijd : 57
Woonplaats : nergens
land : Powerhits credits verdwenen Belgium
Registration date : 01-12-08

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyza apr 18, 2009 2:19 pm

hik heb je crediet voorlopig op 0 gezet ja gewoon om een testje te doen , en daarom heb ik een vraag daarover?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sveapromotie.com/
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Powerhits credits verdwenen Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyza apr 18, 2009 3:21 pm

Beste Morgan,

Ik snap dat je actie onderneemt tegen dergelijke zaken, maar ik heb geen enkele foute url in mijn Powerhits account, dus vandaar dat ik me dus afvraag wat ik fout doe.... Rolling Eyes

Die url die je gaf, is niet van mij, en dat emailadres ook niet.

Als je in mijn Powerhits account kijkt, dan staan daar alleen maar "nette" urls in.
Overigens was je link van de top100 van Powerhits? Naar mijn weten heb ik daar geen account, laat staan dus dat ik wist dat Powerhits een top100 heeft. scratch

Ik wil dit graag op een nette manier oplossen, vandaar dat ik er hier een post over heb gemaakt, aangezien ik niets fouts/verkeerds heb gedaan.

Mijn referral id bij Powerhits is dus 46, maar is datzelfde id dan gelinkt naar hetzelfde id op de Powerhits top100??

Overigens vraag ik me nu ook af, of het IP adres van diegene die blijkbaar iets "fouts" heeft gedaan, hetzelfde IP is als dat van mij.
Nogmaals, ik ben me van geen kwaad bewust, dit ik wil dit alles graag opgelost zien, vooral omdat ik nu met mijn Powerhits account weinig kan doen zonder die gespaarde credits.
Terug naar boven Ga naar beneden
morgan
Admin
Admin
morgan


Aantal berichten : 351
Leeftijd : 57
Woonplaats : nergens
land : Powerhits credits verdwenen Belgium
Registration date : 01-12-08

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyza apr 18, 2009 3:28 pm

ja maar ik zal er zeggen wat er niet klopt
ik had een mail gekregen dat er een cheater is, met ook de link naar jou acound num bij power, dus ik dacht ik zet even het crediet op 0 en wat blijkt na een dag heb je weer al 1200 crediet , op zich zelf is daar niets verkeerd mee, als dat door surfen komt, maar wat zie ik je hebt deze maand nog geen enkel keer gesurft bij powerhits, heb je daar een uitleg voor?

ann
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sveapromotie.com/
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Powerhits credits verdwenen Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyza apr 18, 2009 3:35 pm

Beste ann,

Het klopt inderdaad dat ik al geruime tijd niets gesurft heb bij Powerhits, dit omdat ik in het verleden een paar keer credits heb gewonnen met het linkspel.

Voor wat betreft die credits die er momenteel nog in mijn account staan, daar heb ik geen uitleg voor, dit omdat ik niet weet waar deze dan vanaf zijn gekomen.....

Mijn credits gebruik ik alleen maar voor site van de dag, en voor de sites die in mijn account staan.

Vind het jammer om er achter te komen dat er blijkbaar iemand aan het kloten is met mijn Powerhits ID, vooral omdat ik mezelf altijd aan de regels van de diverse sites houd.

Wat betreft dat bekekteffe gebeuren, kan ik je met de hand op het hart vertellen, dat ik niet diegene ben die achter die site zit.
Het moet toch te zien zijn dat mijn account op een nette manier gebruikt is, en dat hele bekekteffe zou toch niet gelinkt moeten kunnen zijn aan mijn account.....
Terug naar boven Ga naar beneden
morgan
Admin
Admin
morgan


Aantal berichten : 351
Leeftijd : 57
Woonplaats : nergens
land : Powerhits credits verdwenen Belgium
Registration date : 01-12-08

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyza apr 18, 2009 3:40 pm

niemand als ik kan aan die crediet ,dus daarom heb ik dei even opzij gezet , maar dan zie ik dei terug er staan zonder dat je surft ,dus ergens klopt er iets niet ,vind ik

ann
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sveapromotie.com/
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Powerhits credits verdwenen Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyza apr 18, 2009 3:50 pm

Beste ann,

Enige verklaring die ik nog voor dit gebeuren kan bedenken is deze:

Kan het zijn dat ik nog ergens mijn h**p://www.powerhits.nl/klikwedstrijd.php?referer=46 link heb staan, en dat er zodoende nog via die link credits bijgeboekt worden naar mijn account?

En om even terug te komen op die bekekteffe, als ik naar de klikwedstrijd lijst kijk, dan heeft die persoon toch een ander ID dan wat ik heb, namelijk 85.
Terug naar boven Ga naar beneden
morgan
Admin
Admin
morgan


Aantal berichten : 351
Leeftijd : 57
Woonplaats : nergens
land : Powerhits credits verdwenen Belgium
Registration date : 01-12-08

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyza apr 18, 2009 4:08 pm

ok ik kijk het even aan, en nog een vraag ben je ook lid bij magic?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sveapromotie.com/
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Powerhits credits verdwenen Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyza apr 18, 2009 4:14 pm

Ik ben geen lid bij Magic. Idea
Terug naar boven Ga naar beneden
morgan
Admin
Admin
morgan


Aantal berichten : 351
Leeftijd : 57
Woonplaats : nergens
land : Powerhits credits verdwenen Belgium
Registration date : 01-12-08

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyza apr 18, 2009 4:17 pm

ok als je ook daar lid word en ik bekijk je surfgedrag ,dan krijg je al je crediet terug met nog een bonus,een deal?

ann
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sveapromotie.com/
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Powerhits credits verdwenen Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyza apr 18, 2009 4:18 pm

morgan schreef:
ok als je ook daar lid word en ik bekijk je surfgedrag ,dan krijg je al je crediet terug met nog een bonus,een deal?

ann

Als jij wilt dat ik daar lid word, en dat ik daarmee mijn onschuld kan bewijzen, dan doe ik dat maar al te graag.

Ik stuur je zometeen mijn accountnaam/ID.

ID verstuurd via PM
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchsurfer
moderator
moderator
Dutchsurfer


Aantal berichten : 215
Leeftijd : 59
Woonplaats : :)Nederland
land : Powerhits credits verdwenen Netherlands-1
Registration date : 04-12-08

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyza apr 18, 2009 4:31 pm

Netjes...zo hoort het cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.realhits.nl
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Powerhits credits verdwenen Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyza apr 18, 2009 4:37 pm

Dutchsurfer schreef:
Netjes...zo hoort het cheers

Als daar het probleem mee opgelost kan worden, dan werk ik maar al te graag mee, vooral omdat ik van mezelf weet dat ik niets fout heb gedaan, en vooral omdat ik totaal niets te maken heb met dat bekekteffe gebeuren.

Misschien dat de melder van de cheater per ongeluk een verkeerd ID heeft opgegeven o.i.d.
Iets anders kan ik niet verzinnen.

Maar goed, ik zal waar mogelijk proberen mijn onschuld te bewijzen aan Ann, en op die manier dit "probleem" uit de wereld te helpen cq. degene te ontmaskeren die wel fout bezig is.
Terug naar boven Ga naar beneden
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Powerhits credits verdwenen Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyzo apr 19, 2009 3:56 pm

Probleem opgelost, alleen jammer dat ik nu maar 60000 credits (incl. bonus) i.p.v. de 90000+ heb terug gekregen. Rolling Eyes

Blijkbaar zijn dat de kosten die men moet betalen als een ander je vals beschuldigt van cheaten. Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
morgan
Admin
Admin
morgan


Aantal berichten : 351
Leeftijd : 57
Woonplaats : nergens
land : Powerhits credits verdwenen Belgium
Registration date : 01-12-08

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyzo apr 19, 2009 3:59 pm

sorry he surf dan maar of ga weg, ik ben nog altijd aan het zoeken van waar het komt ,en laat niet met men voeten spelen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sveapromotie.com/
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Powerhits credits verdwenen Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyzo apr 19, 2009 4:11 pm

morgan schreef:
sorry he surf dan maar of ga weg, ik ben nog altijd aan het zoeken van waar het komt ,en laat niet met men voeten spelen

Sorry hoor, was niet vervelend bedoeld...

Ik baal er alleen van dat er blijkbaar iemand meent leuk te moeten zijn door mij te beschuldigen voor cheaten, dit zonder dat er blijkbaar bewijs voor is.

Ik waardeer het echt wel dat je me credits hebt gegeven hoor, maar ik was in de veronderstelling dat mijn naam nu gezuiverd was, en dat ik mijn volledige credit saldo terug zou krijgen.

Vind het jammer dat je meteen met de opmerking "surf dan maar of ga weg" komt, dit terwijl ik het geeneens verkeerd bedoelde.
Maar als men genoeg saldo in zijn/haar account heeft, dan zal het inderdaad wel eens voor kunnen komen dat men minder surft.

Ik heb er genoeg voor moeten doen om aan mijn saldo te komen, en nu was het voor mij tijd om mijn saldo actief in te zetten voor promotie van mijn site(s).
Hierdoor heb ik inderdaad niet tot weinig extra gesurft, maar ik wist niet dat dat niet volgens de regels was. Rolling Eyes

Ik heb niets fout gedaan, bij niemand niet, en nu word ik er toch de dupe van, en dat vind ik erg jammer.

Nogmaals excuses voor het feit dat mijn vorige reply misschien verkeerd opgepakt werd. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchsurfer
moderator
moderator
Dutchsurfer


Aantal berichten : 215
Leeftijd : 59
Woonplaats : :)Nederland
land : Powerhits credits verdwenen Netherlands-1
Registration date : 04-12-08

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyzo apr 19, 2009 4:25 pm

Beste Thijs,

Ik persoonlijk vind dit een redelijke oplossing totdat er meer duidelijkheid komt inzake dit geval!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.realhits.nl
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Powerhits credits verdwenen Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyzo apr 19, 2009 4:57 pm

Dutchsurfer schreef:
Beste Thijs,

Ik persoonlijk vind dit een redelijke oplossing totdat er meer duidelijkheid komt inzake dit geval!

Is inderdaad ook een redelijke oplossing, alleen ik reageerde zo omdat ik in de veronderstelling was dat mijn naam "gezuiverd" was, vandaar.

Ik heb dus niet goed begrepen dat dat nog niet zo was, vandaar mijn excuses... Rolling Eyes

Maar vanuit mijn standpunt gezien is het ook niet leuk dat er klaarblijkelijk iemand is die het nodig vond om mij aan te geven als cheater, dit terwijl ik niets verkeerds heb gedaan...

Daarom vond ik het ook jammer dat er zo makkelijk tegen een lid/member gezegt word dat diegene maar moet surfen of anders gaan.

Ik weet ook niet wat er nu precies allemaal aan de hand is, maar ik weet van mezelf dat ik niets fout heb gedaan, daarom dring ik misschien wat te veel aan op een oplossing van dit probleem.

Nogmaals excuses.
Terug naar boven Ga naar beneden
morgan
Admin
Admin
morgan


Aantal berichten : 351
Leeftijd : 57
Woonplaats : nergens
land : Powerhits credits verdwenen Belgium
Registration date : 01-12-08

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyzo apr 19, 2009 5:18 pm

er is maar een oplossing ,denk ik niet meer cheaten, en dus wil ik vragen aan al men leden, niet meer te cheaten of acound of crediet word verwijderd ,als we iemand betrappen,

ann
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sveapromotie.com/
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Powerhits credits verdwenen Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyzo apr 19, 2009 5:33 pm

morgan schreef:
er is maar een oplossing ,denk ik niet meer cheaten, en dus wil ik vragen aan al men leden, niet meer te cheaten of acound of crediet word verwijderd ,als we iemand betrappen,

ann

Met bovenstaande bedoel je dus dat je echt van mening bent dat ik cheat, of begrijp ik dat nu ook verkeerd? Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
morgan
Admin
Admin
morgan


Aantal berichten : 351
Leeftijd : 57
Woonplaats : nergens
land : Powerhits credits verdwenen Belgium
Registration date : 01-12-08

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyzo apr 19, 2009 5:42 pm

nee, ik zeg dat niet maar iedreen is verdacht zolang zijn onschuld niet bewezen is, we doen ons best om onze promosites en autohitters zo goed mogelijk te beheren , en het is niet echt leuk voor leden die niet cheaten dat er wel zijn die dat doen , en nu niet denken dat ik jou viseer ,is algemeen bedoeld,

ann
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sveapromotie.com/
Dutchsurfer
moderator
moderator
Dutchsurfer


Aantal berichten : 215
Leeftijd : 59
Woonplaats : :)Nederland
land : Powerhits credits verdwenen Netherlands-1
Registration date : 04-12-08

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyzo apr 19, 2009 5:45 pm

Ik zie dit ook meer als Algemeen bericht! en niet persoonlijk bedoeld...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.realhits.nl
morgan
Admin
Admin
morgan


Aantal berichten : 351
Leeftijd : 57
Woonplaats : nergens
land : Powerhits credits verdwenen Belgium
Registration date : 01-12-08

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyzo apr 19, 2009 5:48 pm

dat is ook zo niets persoonlijk ,maar dat iedreen nu eens echt verwittigd is, want wij beheerders doen ons best maar cheaten is niet leuk voor wie eerlijk is , alleen voor die cheaters

ann
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sveapromotie.com/
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Powerhits credits verdwenen Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyzo apr 19, 2009 5:49 pm

morgan schreef:
nee, ik zeg dat niet maar iedreen is verdacht zolang zijn onschuld niet bewezen is, we doen ons best om onze promosites en autohitters zo goed mogelijk te beheren , en het is niet echt leuk voor leden die niet cheaten dat er wel zijn die dat doen , en nu niet denken dat ik jou viseer ,is algemeen bedoeld,

ann

Okay, gelukkig.

Ik ben ook van mening dat cheaters de fun voor de rest verpesten, vandaar dat ik waar mogelijk mijn onschuld probeer te bewijzen.

Maar ik vraag me af of het uberhaupt wel mogelijk is dat mijn onschuld bewezen kan worden.

Als er bewijs zou zijn van het feit dat ik zou cheaten, dan was het natuurlijk simpel.
En ik neem aan dat een admin/beheerder alleen iemand kan bannen/verwijderen o.i.d. als er ook daadwerkelijk bewijs is.

En als er geen bewijs is, dan kan men iemand toch ook niet aanmerken als zijnde cheater.

Als er al bewijs zou zijn dat ik bv. gecheat zou hebben, dan zou ik daar graag van op de hoogte gebracht willen worden, dit zodat ik daartegen mijzelf kan verweren.
Nu weet ik alleen dat er blijkbaar iemand is geweest die heeft gezegt dat ik zou cheaten, dus neem ik ook aan dat er bewijs voor is aangeleverd.

Innocent until proven guilty. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Powerhits credits verdwenen Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyma apr 20, 2009 6:09 pm

Even een update wat betreft mijn "probleem".

Ik zie zojuist dat Ann, me al mijn credits weer heeft terug gegeven op Powerhits.
Ik wil via deze weg dan ook Ann bedanken hiervoor.

Ik weet dat ik wat dit "probleem" betreft misschien niet de makkelijkste was, en ik wil daarvoor nogmaals mijn excuses aanbieden.

Ik neem aan dat nu gebleken is dat ik niets gedaan heb wat niet volgens de regels van Powerhits was.
En nu maar hopen dat dit soort "valse" meldingen voortaan achterwege blijven, dat scheelt veel werk voor de beheerder, maar ook veel stress bij het lid/member wat hierdoor in de problemen geraakt.
Ik hoop dan ook dat diegene die mensen onterecht aangeeft als bv. cheater o.i.d. hiervoor ook de "gevolgen" mag ondervinden.

Complimenten voor Ann, en voor de nette oplossing van dit "probleem".
Keep up the good work. Very Happy

Tevens beloof ik dat ik wat actiever zal blijven surfen op Powerhits. Wink

Mvg,

Thijs
Terug naar boven Ga naar beneden
morgan
Admin
Admin
morgan


Aantal berichten : 351
Leeftijd : 57
Woonplaats : nergens
land : Powerhits credits verdwenen Belgium
Registration date : 01-12-08

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyma apr 20, 2009 6:19 pm

heel graag gedaan en je hebt meer gekregen he

ann
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sveapromotie.com/
dutchpixels
goed lid
goed lid



Aantal berichten : 28
land : Powerhits credits verdwenen Netherlands-1
Registration date : 08-04-09

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyma apr 20, 2009 6:27 pm

morgan schreef:
heel graag gedaan en je hebt meer gekregen he

ann

Ik heb inderdaad niets te klagen momenteel. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Myrddin
beheerder
beheerder
Myrddin


Aantal berichten : 200
Registration date : 11-03-09

Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Emptyma apr 20, 2009 9:21 pm

mooi

en mag ik vragen aan alle leden om regelmatig een ander paswoord te gebruiken. verminderd kans op acount hack/cheat.

mvg
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.shop-centrum.be
Gesponsorde inhoud





Powerhits credits verdwenen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Powerhits credits verdwenen   Powerhits credits verdwenen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Powerhits credits verdwenen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Powerhits breekt weer een site uit
» powerhits
» storing bij powerhits?
» Vragen over powerhits
» powerhits surfbar

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Autohits en gpt forum :: website promotie en autohitters :: Meldingen-
Ga naar: