Autohits en gpt forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum over verschillende promo sites
 
IndexPortalGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» onze eigen sites
commentaar in mijn profiel Emptydo apr 05, 2012 6:42 pm van morgan

» Gratis 10.000 Magichits Credits
commentaar in mijn profiel Emptyma aug 16, 2010 8:17 pm van morgan

» Linkruilen met promoot je site
commentaar in mijn profiel Emptyma aug 16, 2010 8:15 pm van morgan

» Per ongeluk 2 accounts
commentaar in mijn profiel Emptyvr mei 28, 2010 1:52 am van EyeMJR

» klik spelen
commentaar in mijn profiel Emptydi mei 25, 2010 1:41 pm van bronco

» muziek op de site s
commentaar in mijn profiel Emptyza mei 22, 2010 4:47 am van EyeMJR

» Welke browser
commentaar in mijn profiel Emptyza mei 22, 2010 4:31 am van EyeMJR

» hit-express
commentaar in mijn profiel Emptyza mei 22, 2010 3:48 am van EyeMJR

» suppoert bu dutchsurger be
commentaar in mijn profiel Emptydi apr 06, 2010 11:25 pm van balsat

Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Affiliates
gratis forum

toplijsten
magic
eric-links index.htm
mystery index.htm< TOP-XL
teller
   

 

 commentaar in mijn profiel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
bronco
zeer aktief lid
zeer aktief lid



Aantal berichten : 411
land : commentaar in mijn profiel Netherlands-1
Registration date : 04-02-09

commentaar in mijn profiel Empty
BerichtOnderwerp: commentaar in mijn profiel   commentaar in mijn profiel Emptydi maa 31, 2009 12:46 pm

Ik weet niet hoe mijn commentaar in mijn profiel kwam, maar ik heb het er nooit in gezet. Ik kwam hier zonet achter en ik heb het verwijderd. Bij deze heb ik het nu gehad hier, omdat ik er niet van hou om Hans af te kraken via mijn commentaar in mijn profiel. Ik heb dit er niet ingeplaatst en ik kom voorlopig niet meer terug. Ik ben het gezeur nu zat. Ik kom om te surfen en om gezellig te hebben en jullie moeten zelf het gevecht oplossen tussen hem en jullie en ik heb hier niks mee te maken. DANK JE WEL DIEGENE DIE DIT HEEFT GEDAAN. Het is nu voor mij over om hier nog fanatiek bezig te blijven en maak mij maar weer gewoon lid en zodra mijn boosheid over is dan zien we wel weer verder of ik hier wil blijven. Het is niet de eerste keer dat mijn berichtjes onterecht gebruikt wordt en de helft eruit is gehaald om mij zo de boeman te maken. Ik heb geen problemen met Hans en dit wil ik ook nooit hebben. Vanaf nu doe ik niet meer mee met forums, maar ga lekker terug naar surfen.
En Dutchsurfer bij jou kom ik ook niet meer op de site en heb de afgelopen week al gezien dat je mij geblokkeerd hebt. Ik weet dat je een hekel hebt aan mij en dat is vanaf nu wederzijds. Ik ben deze shitzooi zat dat men mensen afkraakt etc. Adios. Blokkeer mij maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://broncos.come2me.nl/
Dutchsurfer
moderator
moderator
Dutchsurfer


Aantal berichten : 215
Leeftijd : 59
Woonplaats : :)Nederland
land : commentaar in mijn profiel Netherlands-1
Registration date : 04-12-08

commentaar in mijn profiel Empty
BerichtOnderwerp: Re: commentaar in mijn profiel   commentaar in mijn profiel Emptywo apr 01, 2009 12:58 am

bronco schreef:
Vanaf nu doe ik niet meer mee met forums, maar ga lekker terug naar surfen.
En Dutchsurfer bij jou kom ik ook niet meer op de site en heb de afgelopen week al gezien dat je mij geblokkeerd hebt. Ik weet dat je een hekel hebt aan mij en dat is vanaf nu wederzijds. Ik ben deze shitzooi zat dat men mensen afkraakt etc. Adios. Blokkeer mij maar.

beste bronco..heb geen hekel aan niemand..jij hebt al eerder op dit forum aangegeven NIET meer bij DS te willen surfen/verdienen/promotie etc. Dus wat moet ik met een member die dat vermeld? ik kan je weer vrijgeven..indien u dat wenst!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.realhits.nl
 
commentaar in mijn profiel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe krijg ik een avatar in mijn profiel
» mijn site

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Autohits en gpt forum :: Algemeen :: Als je iets speciaals te vertellen hebt mag dat hier-
Ga naar: